Merhaba sevgili anneler 14 aylık bir kızım var son 2-3 aydır geceleri nerdeyse saat başı uyanmaya başladı geçen hafta doktor kontrolüne götürdük doktorumuz bu aylarda en fazla 1-2 kez uyanmasını istediklerini bu durumun hem onun hem bizim uyku düzenimiz için çok kötü olduğunu söyledi öyle de zaten eşim ve ben de bitik durumdayız yavaş yavaş memeyi azaltmamı söyledi gün içinde gece de mümkünse kesmemi ben de şimdi geceleri ayağımda ya da kucağımda hafif hafif salllayarak uyutmaya çalışıyorum ama asla uyumuyor yastıktan kendini atıp memeye geliyor bağıra bağıra ağlıyor napsam şaştım tecrübeli annelerden öneri alabilir miyim çünkü artık gerçekten çok yıpranmaya başladım böyle devam ederse uykusuzluk sonum ruh ve sinir hastalıkları hastanesi