menesaez Merhabalar doğum yapalı 5 gün oluyor bugün sezeryan oldum büyük tuvaletimi daha yapamadım karın ağrım oluyor normal mi ne yapmam lazım lütfen
Tgkaneses Bnde dördüncü gün yaptm normal doğum ve dikişli dm çok zor oldu valla Magnezi calsin diye bir toz var dr a sordum onu al dedi aldık meyve suyuna kat iç sıvı yaptırıyo kurtulursun korkma ishal gibi geliyor bitiyor