Kızlar eczaneden sıradan bı manuel göğüs pompası aldik. Ama sagarken aşağıdan süt sızdırıyor boşa gidiyo birazı. Kahverengi kısmı mi tam kavrayamiyo neden oluyor bilgisi olan var mı. Zaten zar zor süt cikiyo yarısıda dışarı akacak. Ne yapsam bilemedim