Dido01 Bebeğim 3 buçuk aylık halen yarım kundak yapmadan uyumuyor kundaksiz uyutmaya denedim günümüz zehir oldu uyumuyor irkiliyot elleri hareket ettikçe bide çok zekiler tüm bebekler kundak yaptığımda uyuyacağını biliyor o şekilde düzene alışmışız nasıl bırakacağız hiçbir fikrim yok yardımcı olur musunuz bu konuda
livanurvealpinannesi61 Dido01 ben 15 gün kundak yapmışımdır belki benim çocuklarım sevmezdi hiç sizde yavaş yavaş bırakın artık dönmeye başlayınca riskli olabilir
berii1 Oğlum,10 aylık hala kundak yapıyorum.Kundağa alıştığı için sadece elleri hafif bağlıyorum.Kundağın bir zararı yok,Kış geliyor zaten elleri sıcacık kalıyor endişelenmeyin.
Esmaoren61 berii1 dönmeye başlayınca tehlikeli oluyor diyorlar ama siz böyle bir problem yaşadınız mı