Memorialde doğuö yaptığım sırada bebeğim küveze alınmıştı ve çocuk doktoru rümeysa hanım ilgilenmişti. Çok iyi çok tatlı ve çok ilgili bir doktordu. İstanbulda yaşadığım için onunla birlikte devam edemedik. Maddi imkanınız varsa veya sigortanız Orayı düşünebilirsiniz.