Kızlar 6 aylık bebeğim hafif kuru bir öksürüğü vardı doktora götürdüm ciğerlerini falan dinledi hiç bişey yok dedi. Sonra öksürüğü çoğaldı tekrar götürdüm özellikle geceleri uykudan uyarıyodu bu arada. Yine iyice muayene etti hiç birşeyi yok ama bitkisel bı şurup vereyim günde üç kez kullan yarım ölçek ver dedi.birde vetolin ile hava verdi 5 dakika. Suruba başladığımızın ikinci günü aşırı balgamlı oksuruk başladı yoğun bir şekilde. Ne yapmam gerekiyo normal mi bu durum yine mi goturuyum bilgisi olan var mı ?