Denizruzgar Herkese günaydın kızlar 4 aylık bebeğim var ve benim saçlarım aşırı şekilde dökülmeye başladı başına gelen varmı ne yapmalıyım öneriniz varmı ne kullanmalıyım bebek anneyi tanıyınca saçları dökülür derler inanan varmı aranızda
Deletedmom772 Denizruzgar valla benimde dokuluyo 1 aydir artik ne yapacagimi bilmiyorum çok döküluyo valla oyle diyorlar ama inanmiyorum
Ftmsvnc Denizruzgar doktor söyledi doğum yapınca 4.ayda başlar diye. Gerçekten öyle avuç avuç dökülüyo saçları im 1.5 aydır. Keratin sütü aldım ama o da durdurmadı..
Tubbb Öyleydi ama .. 10. aydayız şu an. 8. aydan beri deli gibi çıkmaya başladı tekrar.düzelebilir sizin de ilerleyen zamanda
burcutoksoz [bilinmeyen] benm doğundan sonra dökülmeye başladı sonra 5 ay bitmişti yakında biter sizinde
Denizruzgar Lokman hekimden bitkisel ürünler kullanmadan mı diye düşündüm ama emzirirken bi zararı oluyo mu bilmiyorum