Guelo izotonik serum şırıngaya çekin 5 lik şırıngada 3 ml çekip 1.5 bir buruna 1.5 bir buruna olacak şekilde ayarlayın her buruna sıktığınızda Bebeğinizi ters çevir sırtına vurun sonra da burun Aspiratörü ile çekin rahatlar :) oğlum küçükken ben 3 lük çekiyordum büyüdükçe arttırdım günde üç defa açabilirsiniz sabah kalktığında öğlen birde gece yatmadan ama emzirdikten ve yağmurlu verdikten sonra yapmayın kusabilir mümkünse beslenmeden önce eğer banyo yaptırdıysanız direk aspiratörle çekebilirsiniz izotonik çıkmanıza gerek yok