Merhaba 11 aylık bebeğim var 10.ayda regl oldum ve sütüm biraz azaldı 2 haftadır da çalışıyorum sadece akşam emzirebiliyorum sütümü sağıyorum ama ilk gün 80ml sonra 10ml sonra 30ml çıktı ek gıda yiyor ama süt almadı lazım randevu öbür ay şimdilik size sorayım dedim
Devam sütü vermeli miyim
Not süt artırıcı olarak birçok şeyi denedim