Kızlar bebeğim 54 günlük çok fazla gazlı bir bebek gündüzleri sürekli ağlar ve gündüz uykusu çok fazla yok sık uyanıyor sürekli ıkınıyor gündüz 2-3 saatte bir emzirip mama veriyorum ama geceleri hiç uyanmıyor 12 de uyuyup sabah 6 gibi uyanıyor kesintisiz. İlk zamanlar 3 saatte bir uyandırıp besliyordum iki gündür uyandırmıyorum 6 saat uyuyor . Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ya kafam çok karışık. Bazılark uyku da önemli diyor bazıları uyandırılmalı diyor ne yapacağımı şaşırdım