Lavinya_ 11 ay 17 günlük şuan ağlıyorum artık sinirden sürekli agliyor susmuyor uykumuz hiç yoktu 10 dakikada bir kalkardı şimdi gece hiç uyumuyor 24 saat içinde 1 saat uyuyor ondada sürekli kalkıyor. Üst dişin teki çıktı diğeri patladı gözüküyor,yemek deseniz yok, memnuniyetsiz,istediği olmadığından kendini yerlere atıyor, kollarını ısırıyor