Allah yardımcınız olsun çok zor biz 3 hafta çektik dayanamadık 7 saat durmadan ağladığını bilirim. doktor değiştirdik ne derse yaptık şimdi rahatız huzurluyuz.Aguline bitkisel şurup + sab simplex düzenli kullanıyoruz. Sütüm hiç gelmedi maalesef mamaya zeytinyağı katıyoruz biraz. Mamayı saatli vermeye çalışıyoruz çocuğu oyalıyoruz olabildiğince doktorumuz cc ye göre saat aralığı belirliyor mide boşalması üst üste gaz birikmemesi için. Ayrıca makat kısmına zeytinyağı ile masaj yapıyoruz. Eleştirenler olacaktır bu masajı ama umrumda değil 2 doktor ve yenidoğan hemşiresine danıştım zararı olmaz faydası olur dediler ve gerçekten oldu.Hemen ardından karın masajı ve bisiklet hareketi yapıyoruz. Oğlum bir bağırsak gazı çıkarıyor sanırsınız 2 aylık değil kocaman bir insan o kadar fazla gaz çıkıyor ve çok rahatladı çocuğum. uyku düzeni oluşturdu kendine rahatça uyuyabiliyor artık çığlıklar uykusuzluklar bitti.🧿