Günaydınnn🫶🏻 1 ay 16 günlük bebeğim var teyzeleri🌸 Dünden beri baya huzursuz doğru düzgün uyumuyor deli gibi uykusu olduğu halde. Burnu tıkalı, hırıltısı var hafifte öksürük başladı. Çocuk doktoru calpol önerdi ama eczanede yokmuş bu şuruptan vermişler. 1,5 aylık bebek kullanabilir mi parol? Bilginiz var mı kullanan oldu mu bebeğine? 🙏🏻
Bu arada doktor serum fizyolojik ile burnunu açın dedi ama asla açılmıyor burnu başka yolu yok mu bunun? 🥺 