Bunu dusunmeyerke akışına bırakarak anlarsın en büyük hata arabaya düşmek evet sütun var ve yetiyo düşünme bile Bunu zaten yetmese cpcuk çok ağlar aç olduğunu doğumun ilk gününden anlatır çocuklar çocuğunun verdiği sinyalleri takip et ve onu tanı çok iyi gozlemle her altı kirlendigindr napiyo her açıklığıyla napiyo bol bol bol emzir güzel anne saatlik değil acaba yetiyomu değil çevre baskısıyla değil benim 2 tane bebegim var ilki kuvezde kaldi 2 ay doğumdan sonra sagdim sagdim götürdüm çıkmasına 1 hafta kala kuvezren sütun kesildi acaba yetebilicekmiyim psikolojiyle ama 2. Gebeligimde Allah onun nasibini gönderdi ve sütüm var dedim ve birdaha kim ne derse desin arabaya düşmedim sadece bol bol emzirdim tek yapman gereken bu güzel anne