Seyma-55 doktor bizede gazdan yapıyo ıkınmayı demişti oğlum gayet güzel çıkarıyor dediğin gibi gazını hem alttan hem üstten.bizimde şuan 1 kereye düştü kaka yapma sayısı bazen bütün gün yapmayınca kulak çöpüyle zeytinyağı sürüp uyarı veriyorum poposuna o şekilde yapıo yoksa bütün gün ıkınmaktan ne uyuyabiliyo ne de sakin durabiliyor ben ondan daha huzursuz oluyorum.olmazsa sende dene