Angelmommy Merhaba hanımlar bebeğim 21 günlük ve bugün sünnet yaptırdık. Amerika da yaşıyoruz burada ki doktor sadece gazlı bez üzerine vazelin sürerek pansuman yapın dedi. Sizlerde yenidoğan bebeğini sünnet ettirip ne gibi pansumanlar yapıyorsunuz ağrısı hafiflesin diye.
_Teacher-mom- Angelmommy geçmiş olsun🥺 9 aylık bugün sünnet oldular abisiyle. Krem ve şurup verdi fakat kremi şuan sürmek imkansız inanılmaz ağlıyor. Bezine yayıyorum kremi. yarın daha iyi olursa tekrar deneyeceğim bakalım.
[silindi] Angelmommy Kaka yapamadığı sürece bezini değiştirmedim Bezini kapatırken hem bezi hemde pipiyi yağladım Birde krem kullandım
poyrazarelinannesi Angelmommy doktorumuz bize bezine kantaron yağı dökün pipisi yapışmasın demişti, çok çok iyi geldi bu, bi hafta da pipinin ucuna bepanten sürdük, huysuzlaşınca da 2,5 cc calpol verdim, kolayca atlattık, darısı başınıza ☺️
Angelmommy [silindi] kakasını sünnetten sonra yaptı o zaman çok ağla sanırım yanma yaptı kakalı ve çişliden hariç bir kere tek çişli bez aldım her seferinde pansuman yaptım gazlı beze vazelin sürerek doktor başka bir şey vermedi umarım çok canı yanmaz
Angelmommy Şuana kadar aşırı derece bir ağlaması olmadı çok şükür sürekli emziriyorum ve uyuyor. Gece uykuları biraz kötü hiç uyumuyoruz belli bir saatten sonra ama bu gece ne olur bilmiyorum
[silindi] Angelmommy İlk gün yanıyor ister istemez, bizim ikinci günden sonra düzene gitmişti. Birde sizin ki çok küçük çabuk iyileşir ☺️
Angelmommy [silindi] evet hemşire bugünü atlatın yarına daha iyi olur dedi. Ama o kadar küçük ve tatlı ki sadece onu izliyorum acaba canı yanıyor mu diye. Umarım çabuk iyileşir
Angelmommy Birde bir şey daha sormak istiyorum. Yatak odam 3 lambalı avize lambanın 2 tanesini eşime söktürdüm sadece kapıya dönük olan kaldı ve sabaha kadar hep yanıyor doğumdan beri. Bebeğim artık gündüz ışığını va algılıyor ve günışığını şaşkın şaşkın izliyor. Geceleri gaz çıkarmak için oda da dolaşırken ılığa da çok dikkatli bakıyor geceleri yenidoğan odasında ışık kullanıyor musunuz eşim ve ben korkar diye kapatmıyoruz ama kapatmamız söylendi rahat uyuması ve gece gündüz kavramını algılaması için
yigitozge Angelmommy biz aranin isigini aciyoruz cunku ister istemez isiga bakiyolar odadsysa acik isik ve gozleri icin bu cok tehlikeliymis suan 1,5 aylik 2 aylik oldugunda xiaominin renk degistiren parlakligi ayarlanabilen lambasi var araya onu takicam los isik olmasi yeter alt degistirme vs icin
Angelmommy yigitozge oda da ki ışık net olarak gözüne gelmiyor ama yine de oda çok aydınlık oluyor. Amerikadayız burda yaşıyoruz evimizde bir kaç zamandır fare sorunu var evim dubleks üst katta yatak odam o yüzden odanın kapısını açamıyorum ışık için 🥴
Angelmommy poyrazarelinannesi dediğim gibi burada bir şey yapmıyorlar mesela göbek bağına Türkiye’de mandal takarlar düşene kadar ama burda doğum ertesi çıkardılar hastanede ve öyle kaldı bağ sonra düştü akıntı vs oldu bir şey yok güzel deyip gönderiyorlar Türkiye de sünnet vs olduğunda krem falan veriyorlar o yüzden sadece vazelin kullanabiliyoruz ☺️