Merhaba arkadaşlar 22 aylık bi kızım var son üç gündür. Uyumak asla istemiyor . Normalde dokuzda uyuyordu hep .şimdi uyku dediğim an kaçmak istiyor. Kayınvalidemlerle yanyana evimiz sürekli onlara gitmek istiyor gece olunca başlıyor dedem nenem diye. Ve bunu gece uyanınca da yapıyor . Oyun zmanı değil uyku zmanı diyorum ağlıyor . Uyanınca da ağlıyor . Konuşsam ağlıyor sussam ona da ağlıyor küsüyor gibi . Hiç bir şey anlamıyorum artık . Gerçekten yaşayan var mı böyle bi durum?