Kızlar bebeğim malesef ki uyuz kaşıntıdan dolayı doktor rahatlasın diye zaditen yazdı sabah akşam dedi akşam verdim uyku yaptı ilk kez 3 saat uyudu alarm da kurmadım kendiliğinden uyandım 🥺 3 saat uzun değil mi 1 aylık bebek için bana kalsa ilaç hiç kullanmayın ama vücudu çok kötü oldu yaralar flan kaşınıyordurda bir kaç gündür adam akıllı uyumadı da