Aleyna0606 Bebeğim 4 ay 5 günlük, doğduğundan beri kundak yapıyorduk fakat artık kundak istemiyor. Şimdi ise uyuyor ama çok kısa zaman sonra elleriyle kendisini uyandırıyor. Bu duruma çare arıyorum anneler 🙏🏻👼🏻
Kubracns Aleyna0606 bebeğim 3 ay 23 günlük o da kundak istemiyor hep kundaklardan ağlıyor ama mecbur yapıyorum hiç uyumuyor kundaklıyken bile uyumuyor sadece sabaha kadar derin uykusunda kundak yapmıyorum bende düşünüyorum ne zaman bu elleriyle kendini uyandırmicak yüzünü gözünü kaşıyor ellerini emmek istiyor uyanıyor bu yüzden daha kundağa devam ediyorum
1mucize Aleyna0606 benim bebeğimde 4 ay 25 günlük şimdiye kadar hep yarım kundak yaptım. 2 gündür de kundak yapınca mızmızlanıyor ama yinede yapıyorum uykuda bu sefer çok kımıldıyor kollarını çıkartmak için çabalıyor resmen çıkarıncada kendisini uyandırıyor 🫠🥲 daha az önce uyuttum💆🏻♀️ama kundaksız olmaz be en azından rahat ve uzun uyuyor kundakta. Kundaklı tulumlardan almayı düşünüyorum ama kararsızım. Bi yandan onu engellemek istemiyorum nasıl rahat ediyorsa öyle olsun istiyorum bi yandan da kundak olmazsa çok uyanacak o da bende uykusuz kalacağız arada kaldım bakalım.
lacin Aleyna0606 ben dogundan beri hiç kundak yapmadım şuan 4 ayligiz geçen yüzünü uykuda çok çizmişti bende gece yarım kundak yapym dedim bir ağlama krizi hemen vazgeçtm😂😂😂
Leylamoznur Aleyna0606 ben yüz üstü yatıyorum valla ama atak haftasında olsuğu için her türlü uyanıyo
Aleyna0606 Kubracns sanırım zor da olsa kundakla devam edeceğiz. Uyku saatimiz hepsi gitti sabahlara kadar oturuyoruz artık
Aleyna0606 1mucize gerçekten öyle ah bu bebişler 🙊 Kundakla çok güzel uyuyordu daha küçükken derin uykusu falan çok güzeldi. Sanırım şimdi bu atak aylarında olduklarından dolayı da bu şekilde uykuya direniyorlar. Dediğin gibi bende engellemek istemiyorum ama bu seferde uykusuz kalıyoruz. Gece yatarken kundak yapıyorum zar zor 20 dk sonra içinde cebelleşiyor bende yanıma alıyorum mecburen öyle uyuyoruz bakalım nereye kadar devam