Arkadaşlar merhaba kızım 27 aylık bir hafta hastanede yattık ve hastaneden çıktıgımızdan beri gece ağlayarak uyanıyor sakinleşmeside uzun sürüyor neden agladıgını sornca cevap vermiyor önceden böyle bişeyi yoktu yeni bi kaç gündür olmaya başladı ve beni çok korkutuyor neden olur acaba sebebi ne olabilir