Bilen varsa yazsın kaç aydır adetim bitiyor dört beş gün sonra tekrar hiç olmamış gibi oluyorum geçen hafta doktora gittim kan testini eksik almıştı tekrar kan testi aldı e devletten baktım hepsi normal gibi tekrar gitmedm emziriyorum ilaç yazsa da kullanmam diye gitmedim ama dikkatimi çekti Lipemi + – yazıyor artı olması sorun mu bu nedir gitmem lazım mı