Pineapplemoms hem kamera hem telsiz kullanan biri olarak kesinlikle görüntülü telsizlerden derim. Ben xiomi gece görüşü kamerasını aldım tamam çok güzel bir kamera gerçekten ama telefondan girmek zorunda olmak internet bağlantısı istemesi gittiğiniz herhangi bir yerde resetelemek gerekmesi wifi olması gerekmesi bunlar dezavantaj bence şimdi ki aklım olsa görüntülü telsizlerden alırdım. Bence bu arada izlemek lazım benim oğlum uyanıp ağlamadan yatakta oturuyor veya kenara tırmanıyor telsizden hiç ses gelmiyor kamera olmasa uyuyor sanırım aşlah korusun düşer o yüzden görmek çok önemli bence içim rahat etmezdi sadece telsizle