Kızlar bebeğim gece uyumuyor ne yapacağımı sapıttım şu an karnı tok 12 den bu yana saat 2 şu an 10 dan fazla uyandı dönüyor yastık koyuyorum bağırıyor dönemediği için yastıkları kaldırıyorum dönüyor uyanıp kafasını kaldırıp bakıyor sallıyorum tam dalacak bu sefer emzikle oynuyor uyku arkadşıyla oynuyor ne yapacağımı sapıttım kendi haline bıraktım sabah kadar bekle diye sinirlerim laçka oldu cidden ne yapmam lazım siz ne yapıyorsunuz gece gündüz böyle hayat bana zehir oldu doğduğu günden beri böyle