Sedabilen İyi geceler kızlar bebeğim 9 aylık 4. Aydan beri bizimle ortamizda yatıyor ama artık gitmiyor bu şekilde oda bende rahat yatamıyoruz beşiğine nasıl alistabilirim bir fikri olan varsa yazabilir mi lütfen 😘