Kac gündür soru sorup duruyorum her gün farklı bisey çıkıyor karşıma normal doğum yapalı 20 gün oluyor dikiş yerimde şişlik var dogumdan sonra 3 kere kontrole gittim doktoruma basurun tam altinda olduğu için (bagirsagin ustundeymis) enfeksiyob kapmış o yüzden şişlik olabilir dedi hala batikonla pansuman yapiyorum o bolgeye ve hala ped yerine gazli bez koyuyorum ki mikrop enfeksiyon vs kapmasin diye ama gel gelelim kapmış ne hikmetse :(( bir de bugün akıntıyla birlikte çok kötü bir koku geldi vajinamdan böyle kötü bir koku yok bundan da bahsettim fitil verdi Allah’ımm fitil fobim var zaten zar zor kullaniyorum ağlaya sıkıla. Yazmayin kullanamam dedim kullanman lazim dedi mecbur aldım neyse baslayamadim bugün koku geldikce ve şişen dikişim acidikca sinirlerim bozuluyor haliyle sürekli ağlıyorum oglumla ilgilenemiyorum doğru düzgün bazen istemeden de olsa sıkılıyorum kendime mi yanayim cocugumu mu dusuneyim bebegime mi bakayim sıkıştım kaldım eşim yardimci oluyor sağolsun ama yetmiyor kendim iyi olmadan asla verimli olamicam evin içinde 🥺 baska doktora mi görünsem diyorum kafam allak bullak bu araca 3 kutu antibiyotik kullandim fayda etmedi bugün de bir kutu daha yazdi son olsun dedi inşallah dedim bu kadar antibiyotik bilmiyorum normal gelmiyor bana Allah aşkınıza yasayan varsa dikiş sismesi sorununu nasil atlatti bana bir deyiversin 🥺🥺🥺