3+24 günlük bebeğin var, burnu birkaç gündür tıkalı, burun aspiratoru kullanıyorum dün çektikçe şeffaf sıvı şekilde mukus çıktı rahatladı gibi oldu, serum fizyolojik de uyguluyorum üç dört damla bir deliğe üç dört damla diğer deliğe sonra çekiyorum aspiratorle , ama hala tıkalı gibi hiril hiril cocugum, napabilirim kizlar başka yolu var mı beslenirken falan da çok zor nefes alıyor , ateşini ölçtüm acaba grip mi diye ama ateşi yok, burnundan akan bir şey de yok napicam bilmiyorum