_Sedayigit Citmali Doktora gittim zaten hem Krem hemde fitil verdi ama geçmedi 🥺🥺 3 ay olacak nerdeyse ama geçmiyor sizin ki ne kadar sürede geçti peki
_Sedayigit TheLatte Yaa benim de öyle kabız olmasam da 2 tane var hiç geçmiyor duruyor öyle 🥺🥺 sülük yapan tanıdık var sorayım ona memlekete gidince yaptırırım ama korkarım bende cesaret edebilir miyim bilmiyorum 🙄🙄
elfgokce _Sedayigit bende doğumda oldum. Kocaman her yeri kapladı. Çok zorlanıyorum. Biraz süre geçsin doktora görünüp ameliyat olmayı düşünüyorum. Böyle olmayacak çünkü
_Sedayigit elfgokce İlaç felan kullandın mı ben kullandım ama fayda etmedi çok zor ameliyat çözüm mü acaba sonradan tekrarlar diye de korkuyorum
_Sedayigit Aysecende Yaaa acaba faydası var mı kesin çözümse böyle çekmektense bencede denemekte fayda var çok zor çünkü bütün yaşam kalitesini bozuyor insanın 🥺🥺
Aysecende _Sedayigit bence denemelisiniz işinin ehli biriyle görüsün derim steril bi ortamda yapılmalı