Dyldrm ya yanlış anlaşılmazsam bir şey söylemek istiyorum. Bebeğim 4 aylık ve şimdiye kadar aldığım tüm kıyafetler neredeyse 250tl ve üzerinde. Bi tek bana mı normal geliyor anlamadım ki. Yada ben mi bilmiyorum uygun fiyatlı mağaza falan. 2,5 tog aldım defactodan 450tlye çok mu pahalı bu fiyat