Hafsacoskun Kızlar bebeğim soğuk soğuk terliyor,uykusunda sanki canı acıyor gibi ıhlıyor acaba dişten olabilir mi, atesini ölcüyorum sürekli 36.5la 37 arası gidip geliyor,neden soğuk ter atar bebekler? Bilgisi olan var mı?
mom_silaa Hafsacoskun doktora götür mutlaka benim oğlum da diş sorunu var ama ateşleme ya da soğuk terleme yaşamadı acaba üstünü çok kat kat giydiriyor olabilir misin bazen bebekler ondan da hasta olabiliyor merak ettim
Nihalyardim_09 Hafsacoskun bebekler ateş atarken de soğuk terliyor yani benim bebeğim öyle büyük ihtimal diştir damaklarını kontrol edin
Hafsacoskun mom_silaa yok çok kalın giydirmem oda ısısı da normal ama anlamadım 2 gündür böyle,götüreceğim doktora ama gidene kadar içim gidiyor böyle 🥲
Hafsacoskun mom_silaa 7 ay 6 günlük, zaten alttan beyaz bi nokta belirmişti şimdi dahada belirgin,dişten diye düşünüyorum ama diş böyle soğuk ter attırırmı ki
Hafsacoskun Nihalyardim_09 alt damağında 1 aydır beyaz nokta vardı şimdi dahada belirginleşti bende diş diye düşündüm ama soğuk ter dişte hiç duymadım,yinede doktora götürücem ama içim gidiyor böyle olunca sormak istedim
Defnemmm1 Hafsacoskun maalesef o konuda birşey diyemeyeceğim benim bebeğim de inleme sesi çıkarırdı ama hastalık dışında hasta olmazdı bende korkardım hatta hasta mı olacak acaba diye
Nihalyardim_09 Hafsacoskun inşallah biran önce geçer dişten değildir soğuk ter ama vücut ateşlenmemek için soğuk ter atıyor olabilir ben oğlumdan biliyorum ne zaman ateşi olsa ateşi düşerken soğuk soğuk terler buz gibi olur hatta bazen
Hafsacoskun Nihalyardim_09 ateşi olsa ölçtüğümde çıkmaz mı,öyle sogukken ölcüyorum en fazla 37 oluyor genelde 36.5
Neslihann35 Arkadaşlar benimkide gece yatamıyor biberonda mamasını veriyorum içmiyor sağlık ocağına götürdüm sadece ağzını açıp baktı iki tane şurup yazdı biri parol biridr iburamin