Annekizz_ ben 2 buçuk senedir tekstil üzerine sarış yapıyorum şuan bebişim 4 aylık olacak 6 aydır sadece yapmıyorum sıkıntılar yüzünden biraz ince eleyip sık dokumak mı denir baya araştırmanı tavsiye ederim komisyon oranları her ürün farklı oluyor fakat sattığın ürün başı %21 komisyon alınıyor KDV var ekstra her ay sgk yoksa Bağkur ödemen ve muhasebeci ödemesi var karını düşünmem gerekiyor farklı konularda yardımcı olabilirim istersen