Son zamanlarda bu postu çok sık görür olduk , bu postu yazan pişman ve mutsuz bir anne😐 peki bu mutsuzluğun sebebi ne sizce ? Bence topluma son zamanlarda dayatılan “mükemmel anne” durumu, herkes etrafında övgüyle anlatılan o çocuk büyütürken hiç bağırmayan , sinirlenmeyen, asla yorumlayan ve kâta çocuğa vurmayan anneler gibi olmaya çalışıyor. Arkadaşlar kasmayalım biz kastıkça o yapmayı korktuğumuz şeyleri yapıyor olmak istemediğimiz anne oluyoruz ve sonuç korkuyla büyüyen bir çocuk 🥺 bazen yorulacaz, bazen üzülecez bazen ağlıyacaz ama hep güçlü olucaz kızlar biz olumlu düşündükçe olumlu davrancaz ve hiç bir zaman kötü bir anne olmuycaz 💙 gece gece nerden geldi bu yazı bilmiren teşekkürler arkadaşlar kdkdkdk