Benimde öyle. çam terebentin, hint yağı ve badem yağı aldım üçünü karıştırıp 1 kapak olacak şekilde şampuanıma ekledim her yıkamada çalkalayıp saçımı öyle yıkıyorum. fırsat bulursam da yine üçünü karıştırıp haftada 1 maske yapmaya çalışıyorum. Daha kullanmaya başlayalı az zaman oldu ama sizde bi araştırıp deneyin isterseniz. Ya da eczanede satılan e vitamini ampuller var onlardan da katabilirsiniz içine. Bir de garip gelecek ama kadın doğum kontrol hapını kırıp onunla maske yapanlarda var ama duşta sadece saçınızı eğip yıkamaya özen gösterin tüylenme yapabiliyormuş bi araştırmanızı tavsiye ederim belki sizinde işinize yarar❤️🙈