Arkadaşlar merhaba kızım 47 günlük çoğu zaman anne yani beşikte yatırıyorum ama geceleri uyandığında yanım da yatmak istiyor bende kiyamayip yanım da yatırıyorum ama bu durumu nasıl halledebilirim yada yanım da yatırıp belli bir zaman sonra ayirsan zorlanir miyim