Kızlar oğluma bugün 4. Ay aşısı yaptırdım. Birde hastaydı doktor kontrolü vardı doktor yaptırabilirsiniz dediği için yaptırdım gündüz birseyi yoktu 2 saattir ateşli ağrı kesici ateş düşürücü verdim. Dusda aldiramiyorum. Alnına ıslak bez filan koydum düşürmeye çalışıyorum ama bu ateş acaba hastalık ateşini yoksa asi atesimi a anlayamadım. Yaptıranlar bi yazarsa sevinirim. 38.4 en yuksek