Merhaba anneler bebeğimi eskiden ayağımda sallar hafif bir şekilde uyurdu artık o şekilde hiç uyumuyor şuan 5 aylığı bitirip 6 cı ayından gün aldi daha bu aralar yeni böyle olmaya başladı annemde battaniye de sallıyordu öyle alıştı şimdi artık hep battaniye de sallıyoruz sıra sıra öyle uyuyor başka türlü uyumuyor bazen kendi kendine uyuyor ama dişleri de çıkmaya başladı hafiften çıkmış acaba diyorum ondan kaynaklı mi normal ayağım da sallayınca çok ağlıyor yani beşiği de sallanıyor ama onda kesinlikle ne yaparsak yapalım uyumuyor sadece battaniye de sallayınca uyuyor çok kötü alıştı ya nasıl bir çözüm bulabiliriz bir yöntem fikri olan var mı