birbebekbiranne_ Merhaba arkadaşlar çok soru sordum ama uygulama bunun ıcın var ::):):):) Bebeğim 2 ay 21 günlük 1 aydır ara ara bebeğim gözleri kısmen acık bı sekılde uyuyor gözü kayar vs diyenler var sizce neden böyle sizde yaşadınız mı bu durumu
Prenses_annesi04 birbebekbiranne_ benim kızımda öyleydi nedenini hiç araştırmadım ama bazen gozerlini açıp bize bakardı tekrar dalardi ama gözü kısık ti tam kapalı değildi 1 5 yaşına girdi şimdi tam kapatiyoe sasida olmdi
dikkatbebekvar birbebekbiranne_ benimki de oyleydi hatta ben dalga geciyodum babası da böyle uyuyo diye 😂 yani korkulcak bişey değilki benim kız kardesim de bazen azıcık acık gibi oluyodu. Bunda kötü bişey yokki korkma bence
Ygtoglm-- birbebekbiranne_ ben gün içinde hep öyleyim. Bedenim hareket halinde ama içim uyuyor gözü açık bi şekilde 😀 şaka bi yana bence korkulacak bişey yok
Leylaa_ birbebekbiranne_ kızım da öyle uyuyordu doktorumuz fark ettiğiniz zaman elinizle kapatın göz içi kurur demiştir . 2,5 yaşında bazen hala yarım şekilde açıklık olur kapatması için göz kapağına dokunurum kapatır