Kızlar artık bunaldım bana bir akıl fikir verin kızım (kızım 1 buçuk yaşında )beni çıldırtıyor huysuz sınırlı çabuk alınan en ufak kızmaya hemen ağlayan eskiden böyle bir çocuk değildi özelikle ben olmadan 6 7 saat bile durabiliyordu işlerim olurdu anneme bırakırdım ben gelsem yuzume bile bakmazdi anneme giderdi üzülüyordum bende neden böyle diye e şimdide WC gitsem dahi oraya gelmek istiyor ben böyle olsun istemedim bir söz düğün nişan misafirlik biyere gidim veya biri bize gelsin burnumdan gelir ve çevrenin konuşması bu nasıl bir çocuk sana rahat vermiyor bende sinirleniyorum ya kızımın yadindakiler yasitlariyla oynar nebilim anneanesine veya başkalarına gider yok benimki ne opturuyo ne sevdiriyo kızlar geçici bir durum mu böyle bı çocuk değildi artık bunaldım seneye calisicam onuda yanıma alicam nasıl ilerlicek bilmiyorum😔