Gmoo ben geçenlerde Bi kuaförde ombre yaptırdım da fazla beğenmedim uçları sarı dibim baya kahverengi kaldı böyle kahvelikler eşit değil kötü görünüyor komple uç renginden sarı yaptırmak istiyorum boya yapılır mı öyle sadece dibe olucak bu arada dibim kendi doğal saç Rengim bu arada yeriniz nerde