Busrgok Dqha once cigerinde cok enfeksiyob olup heme hastneden cikan varmi bi cigeri kapanmis cok enfwksiyon var dediler cok korkuyorum
Sedabilen Busrgok çok çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin tez zamanda iyileşir inşallah nasıl oldu belirtileri felan
Busrgok Gmzcn doktorlar iyimi konusuyodu peki bn cok korkuyorum insallah bn abartiyorumdur bu normal mi
Gmzcn Busrgok ne dediler size? Benmmki bronşit olmuştu hava serum verdiler geçti sizinkide kolay geçer insallahh ☹️
Gmzcn Busrgok kanına geçmemişti hatırladııgm kadarıyla smdi büyük oğlum da oldu ciğerlerinde enfeksiyon onada yatış dediler kanına geçmedi ama damardan antibiyotik verirler geçer üzme kendni ☹️
Busrgok Sedabilen 3 doktor gordu ortalik hastaligi die kan istemedi antibiyotik vermediler devlet hastanesi ozele goturduk kanda belli oldu uyumuyodu inliyodu oksuruk ates 39 bucuk
Busrgok Gmzcn servise ciktik midesindn su alicaklar tuberkuloz testi icin supheleniyolrmis cok kotuyum
Busrgok Gmzcn hersey cok bos yok bebegim uyumuyo yok emzik givi beni emiyo hersey bosmus hc bsyden sikayet etmeyin gerckedn allahim yardim et
Gmzcn Busrgok hangi şehirdesinz iyi bir doktor buldunz değil mi lütfen kendnzi bırakmayın hastanedesinz ihmal etmiyosunuz tedavi ediliyor geçecek insallah🙏🏻
Busrgok Gmzcn oksuruk ama cok degil birde cigerde enfeksiyon okdr doktora gttik hc biri anlamadi cigere indigini film cekildi ole goruldu hepsi sirtini dinleyip eve yolladi