Merhaba benim oğlumda 13 aylık son 2 3 haftadır böyle abartısız 20 dakika ağzında tutuyor en son çıkarıp kaçıyor çok üzülüyorum ya anca corbayi içiyor oda 4 5 kasik bisey yemiyor zayifda ne yapayım bilmiyorum cani sagolsun diyorum ama gercekten çok yıprandım yaşlandım resmen