Arkadaşlar bebeğim 14 aylık 2-3 aydır tutunup kalkıyordu sıralıyordu çok hızlı emekliyor sanırım ondan yürümedi ama şimdi koltuktan biyere geçicekken ellerini bırakıyor 10 adım rahat atıyor sonra ya poposunun üstüne oturuyor ya da eşim bana gönderiyor 10-15 adım da öyle atıyor yani bildiğiniz yürüyor ama hala emekliyor çoğunlukla ne zaman emeklemeyi bırakıp yürür yeni anneyim yani bilgim yok bu konuda normal mi bu?