Selam herkese..Bebeğimin doyup doymadigini nasıl anlayabilirim? Sütüm az geliyor ona rağmen vermeye çalışıyorum ama doymamis gibi hissediyorum. Gece kalkıp emziriyorum,sabah 07.30 da uyuyabildim mesala. Mama ile de destekliyorum tabii sütüm az diye ama insan ister istemez tedirgin oluyor acaba bebiş doydu mu diye. Sizce nasıl anlaşılır doyup doymadigi?