dikkatbebekvar Ventolin kullanıyoruz bugun iki kez yarım ölçek verdim. En son 3 saat olmustur hava vereli. Peki su ann calpol vermemde ya da burun spreyi sıkmamda sakınca varmıdır biliyomusunuz kızlar
gzmemr dikkatbebekvar ventolini sulandırarak veriyorsunuz değilmi koyduğunuz ölçü kadarda fizyolojik kullanın içine tek başına çok zararlı çünkü . Bide kullanabilirsiniz hepsini ardı ardına yapıyorum ben
dikkatbebekvar gzmemr evet serum fizyolojik 2 ml ventolin yarım. Aslında doktor 1 ventolin kouabilirsiniz dedi ama ben yine de yarım koydum 🤷🏻♀️
dikkatbebekvar gzmemr aslında surup da var da onu da birlikte vermedim siz verdinizmi? Olumlu sonuç alıyomusunuz ventolinden. Bugun ilk kez verdik
gzmemr dikkatbebekvar iyi yapmışsınız şuan bende sizin durumunuzdayım ve ateşide var allahım evlatlarımıza şifa versin 🙏
birbebekbiranne_ dikkatbebekvar doktor ne dediyse onu yapın bence çünkü bebegın kg boy oranına göre belırlenıyor diye bılıyorum bi an önce iyileşmesi acısndan ıyı olur sanki
dikkatbebekvar birbebekbiranne_ işte her doktor o kadar farklı yorum yapıyor ki insan yine de bikac doktorum yorumunu duymak istiyo. Buraya sormam da zaten annelerin de doktorların önerileriyle tecrübe edindiklerini duymak. Mesela bunu bana 1 ölçek diyen doktor yanında bi ilac daha yazmıs eczacı cok agır 10 aylık bi bebek için diye vermek istemedi. İnsan olumsuz bişey duyunca bi tereddütte kalıyo canım
birbebekbiranne_ dikkatbebekvar anladım canım doktoru değiştirin mümkünse o zaman bence tabi ki önemli bisey ilaç keşke hiç vermek zorunda kalınmasa
dikkatbebekvar birbebekbiranne_ evet dün de mesela hastaneye götürdüm doktor bes ilac yazdı ki sadece hafif hırıltısı var antibiyotiklik durum yok dedi. Eczaneye gittim aldım eve gelince prospektüsü okudum biri 2 yas üzeri biri 6 yas üzeri. Gel de için rahat ver onları. Bebegim dahaa 10 aylık yasında bile değil. Ben de o yüzden bugun hava vereyim dedim iyi gelmezse mecbur yine gidicez baska yere