9,5 aylık sabah 7 yi görmeden uyumuyor . 12 de direk uyanıyor zaten. Bende perişan oldum. Denemediğim şey kalmadı diş değil eminiz. Dr larda bi saglık sorunu yok diyor. Doğdugundan beri zaten 4-5 gibi uyurdu şimdi 7 oldu. Büyüklerim nazar hocaya okut diyor. En sonunda hocaya gidicem yada aklımo kaybedicem