Melo01 bir gaz damlasi da alabilirsiniz, benim çok yoktu bebeginde ama yinede kullanıyormuş. Yalnizca sabahları 4 damla sonrası sizin gaz çıkarma hareketlerinizle geçecektir. Damlayı isterseniz paylaşabilirim benimki en hafifi diye aldım eczaneden. Ayrıca düzenli olarak her emzirme sonrası muhakkak çıkarın, uyku kalitesini de artirir