Hadi burdan tarif paylaşalım her türlü öğün için olur mesela ben kahvaltı da milföy arkalı önlü kizartiyorum önceden hamur yogurmak için vaktim olurdu gözleme tarzında oluyor çok seviyorum . Makarnayı ikidir şu şekilde yapıyorum tavaya yağ alıyorum domatesi atiyorum konserve domatesinj kullanıyorum biraz bekledikten sonra garnitürü koyuyorum hasladim makarnanin suyundan biraz koyuyorum istedim baharatları koyuyorum sonrasında haşlanan makarnayı döküyorum servis yaparkende sarımsaklı yoğurt ve kornişon turşu hazır ediyorum Rus salatası çok seviyorum havalar soğudu soğuk gelir diye bu tarifi düşünmüştüm
Birde çok kolay yollu bir çorba biliyorum kayınvalidem göstermişti suyu tencereye alıyoruz sıcak su koyarsaniz 5 dk sonra falan yeşil mercimek atıyoruz biraz bekledim zaman da kesme hamur atıyoruz bunlari ölçüsü şu şekilde 🤣 bir avuç yeşil mercimek bir avuç kesme hamur piştiği zaman tuz atıp kapatıyoruz yoğurdu alıyoruz bir kaba kıvam veriyoruz hafif içine sarımsak dovuyoruz çorbayı tabağa döktüğümüzde iki kaşık yoğurt sosundan döküyoruz afiyet olsun:) burdan 🤣menü falan da paylaşalım da bugün ne yapcaz derdimiz olmasın