Sdmgc Bebelac gold kullanınca daha çok tuvaletini yapıyor nedense bazen de sıvı oluyor. Bebelac gold veya normalinden aptamile geçen var mı problem yasadınız mı kabızlık gibi?
Minnakkizim Sdmgc Bebelac normal kullnyrm günde 1 bazen 2 yapar bı ara ishal olunca dış cikartyr normal dedi ilaç verdi gönderdi
Elisa_mom7 Sdmgc aptamilden bebelac gold a geçtik aptamilde kakasını 3 günde bir falan yapardı Şimdi mesela dün 2 kez yaptı bugün 1 kez bağırsaklarını iyi çalıştırıyor ben memnunum kabızlık gaz vs de yapmadı
kayra_mom Sdmgc aptamil de kabızlık yaşadık ama aptamil prosyneo var eczanelerde bulunuyor genelde onda asla bir sorun yaşamadık
120720 Sdmgc Ben doğduğundan beri bebelac gold kullanıyordum sorun yoktu hiç çokta kilo almıştı ama 6. Ayda 2 numaraya geçince ishal yaptı o aptamile geçmek zorunda kaldık şu an 3 aydır aptamil içiyor sorun yok
Sdmgc Minnakkizim bende şu an normali kullanıyorum günde 2 yapıyor genelde ama kusuyor arada, gold da önceden kullanmıstım sıkıntı yoktu en son kullandıgımda ishal gibi oldu ondan mı diye düsündüm
Sdmgc 120720 teşekkürler bende 1 numarasında sıkıntı yasamamıstım 2 de yasadım ishal problemini normal bebelac kullanıyorum su an ama aptamil denemek istiyorum kabızlık durumu ve kilo alımı nasıll
120720 Sdmgc Kilo alımı her zaman olduğu gibi bir değişiklik olmadı kabızlık vs de yapmadı gayet iyi gidiyor şu an yani