Kızım 3 ay 7 günlük. Normalde gündüz gayet düzenli aralıklarla uyurdu. Uyku öncesi birkaç saat huysuzluk eder, gece de gayet iyi uyurdu. Bugun çocuğuma bir şeyler oldu. Sabahtan beri bu saate kadar toplasam 3 saat uyumamistir. Uykusuzluk artık gözünden akıyor ama uyumuyor. Elini devamlı ağzına götürüyor, bir baktım alt önde iki dişinin olduğu yer hafif beyaz ve sismis. Elimi o bölgeye hafifçe masaj yapar gibi bastırınca susuyor, çekince tekrar ağlıyor. Mamayı ve anne sütünü çiğlik kıyamet iciyor. Biraz gazı da var ama gazı olsa, 2-3 gün kakasini yapamasa bile bu kadar uyumamazlik yapmazdı. Ben artık işin içinden cikamiyorum. Diş olabilir mi, daha erken değil mi? 4.ay atağı erken başlamış olabilir mi? 3 gün önce menenjit aşısı oldu, huysuzlugu hala devam ediyor olabilir mi? Benzer durumu yaşayanlar lütfen yazabilir misiniz?