Arkadaslar merhaba kafam çok karıştı aptamil 1 kullanıyorum şuan kızım 6ay 2 günlük bu mamayı 6. Ay bitince mi değiştirip 2ye geçicem yoksa şuan mı geçmem lazım? Şuan geçceksem eşim beni vuracak ilk defa büyük paket almıştı yarısını kullandım yarısınıda bugun actım daha 😂😂🙈 eğer geçmem gerekiyorsa bir kaç gün sonra geçsem sorun olur mu zaten 3 4 günde bitiriyor mamamız🤦♀️ bir de bi ara 2 numara da şeker var diyen olmuştu var mı daha iyi bilgisi olan merak ediyorum aydınlatır mısınız rica etsem🙏