TSB34 Bebeğim 6 günlük ama 2 gündür bayağı sancılı doktor damla vermişti ama daha çok erken diye kullanmak istemedim bir yandan da ne yapacağım hakkında bilgi almak istiyorum 😔
Rumeysa6115 TSB34 valla canım çok gazlı bi bebek annesi olarak yazıyorum sana ne yaparsan yap gecmıyor sadece rahatlatabilirsin masaj yaparak duş aldırarak sıcak tut bide ben karnına ılık bez koyuyordum sürekli. Çok zorlu süreç Allah yardımcısınız olsun
Rumeysa6115 TSB34 valla canım çok gazlı bi bebek annesi olarak yazıyorum sana ne yaparsan yap gecmıyor sadece rahatlatabilirsin masaj yaparak duş aldırarak sıcak tut bide ben karnına ılık bez koyuyordum sürekli. Çok zorlu süreç Allah yardımcısınız olsun
Momy_26 TSB34 nurse harweys bitkisel gaz damlası zararı yok ama devlet karşılamıyor bütçen varsa mutlaka al bende o sorunu yaşıyordum 6 aya kadar aldım o gaz damlasini
Gldekpnci TSB34 sap sımplex iyi geldi bize 15 günlükken başlamıştı sancıları iki aylık olucaz nerdeyse hala devam ediyor sabırla bekliyoruz
Momyofthesun TSB34 normal benim kızın da o zamanlarda başlamıştı. 3-4 ay sürmüştü maalesef denemediğimiz kalmadı ama yok o sancı geldi mi çekiliyor🥺 sonra sonra bağırsak hareketleri geliştikçe düzelecek hepsi geçiyor gerçekten atakmış gazmış hepsini dibine kadar yaşadık şu an 1 yaşında nazar değmesin hiçbir sorunu yok🙏
Rumeysa6115 TSB34 valla normal olabilir, benim kızımınki 12nci günde başlamıştı. Ama dediğim gibi cekiyo mecbur naparsan yap geçmiyor rahatlatıyor sadece ama buna çok şükür. Biz diş dönemine geldik daha çıkmadı ama o kadar zor ki gaz atak vs hepsi kolaymış buna göre 😔 rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Momyofthesun TSB34 atalatacaksınız merak etme 🥰 Allah başka dert vermesin bunlar geçici şeyler. Ama zor mu zor orası ayrı. Önemli olan geçeceğini bilmek🙏
Hilal28 Baş edemiyorsun sadece zaman 3 aylık olunca hafifliyor. 15 günlükken başladı 3,5 aylıkken oh dedim. Nurse harveys damla hayatımızı kurtardı saban akşam düzenli vererek. Hemen etki etmiyor 1 hafta düzenli kullanınca başlıyor etkisi
Momy_26 TSB34 eczaneye almadan bir sorun canım karnını sıcak tut ve masaj yap nette gösterirler bak youtube
AnnaGloria TSB34 canım ben kullandım gaz damlası ilaç değil eğer çok zorlaniyorsan kullanabilirsin ama bu konuda tavrin netse kiraz çekirdeği kemeri var e bebekte şahsen ben rahatlatacagini düşünürüm ama eğer bu kadar erken başladıysa her bebekte aynı olmaz benim bebeğimde bu kadar erken başlamıştı ne yaparsam yapayım bizi rahatlatan duş gaz masajı ve gaz damlası oldu ben harvey nurse kullandım ek olarak maflor turuncu olan iki aylıkken de sünnet ettirdim ve rahatladim :) erkeklerde genelde sünnet olduğu zaman gaz problemi gidiyor yada azalıyor diyim